close




I got my ticket for the long way round
Two bottle of whiskey for the way
And I sure would like some sweet company
And I'm leaving tomorrow, what do you say?
替我接下來漫長的旅程買了一張車票
這一路上就只帶著兩瓶威士忌
但我的心仍然期盼著能有你的作伴
明天我就要啟程了,你怎麼說?

When I'm gone
When I'm gone
You're gonna miss me when I'm gone
You're gonna miss me by my hair
You're gonna miss me everywhere, oh
You're gonna miss me when I'm gone
當我離開了這裡
當我離開了你
我知道當我離開時你一定會想念我
你會想念我的長髮
你不論走到哪裡都會想起我
我離開了之後你一定會想念我

I've got my ticket for the long way round
The one with the prettiest of views
It's got mountains, it's got rivers, it's got sights to give you shivers
But it sure would be prettier with you
替我接下來漫長的旅程買了一張車票
一趟有著最美風景的旅程
延綿不絕的山脈、川流不息的綠溪,讓你嘆為觀止的美景
但我相信有你在我身旁,這些風景會變得更加美麗

When I'm gone
When I'm gone
You're gonna miss me when I'm gone
You're gonna miss me by my walk
You're gonna miss me by my talk, oh
You're gonna miss me when I'm gone
當我離開了這裡
當我離開了
我知道當我離開時你一定會想念我
你會想念我的陪伴
你會想念我的聲音
我離開了之後你一定會想念我


arrow
arrow
    全站熱搜

    thisnate 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()